| Poprzedni temat :: Następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
zielony24h Nowy

|
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 9:44 pm Temat postu: Metodologia treningu |
|
|
|
Witam
szukam pomocy w temacie sposobu i metodyki treningu - jestem kompletnie zielony - zaczołem studia od starej książki Pani Litmanowicz -"Szachy - podręcznik dla dzieci" wytanie z 84 roku nieco leciwe - bo dla mnie to łatwe i przyjemne ostatni kupiłem "strategię szachową" D. Bronstaina - bo niby samouczek - i tak uzbrojony w elementarną wiedzę i zapał zabrałem się do pracy czyli do gry - i tu zaczynają się schody - zaczołem regularnie przegrywać  .
Czy jest jakaś metodologia w chłonięciu wiedzy czy najlepie od razu na kurnik i trzaskać partie do upadłego ?
może literatura nie ta ? |
|
| Powrót do góry |
|
Marcinos Hetman

|
|
| Powrót do góry |
|
lk85 Hetman

|
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 10:57 pm Temat postu: Re: Metodologia treningu |
|
|
|
| zielony24h napisał: | zaczołem regularnie przegrywać .
|
Z za mocnymi przeciwnikami grasz, dlatego przegrywasz. Na kurniku poziom gry w pokojach rankingowych jest wysoki, gracze powyżej 1100 już jako tako grać potrafią.
Na książkach dla początkujących się nie znam, bo pierwszą książkę szachową kupiłem, gdy posiadałem już III kategorię.
Moim zdaniem początkujący powinni jak najwięcej grać(najlepiej w realu, żeby lepszy zawodnik dał kilka wskazówek), na podręczniki przyjdzie czas. |
|
| Powrót do góry |
|
Kaczmar Pion

|
Wysłany: Nie Paź 19, 2008 6:53 am Temat postu: |
|
|
|